【只能放一個】兩同事買完機票先請假   發覺撞期!邊個應無得放?

機票

機票 出事系列!近年廉價機票不時出現,令不少年青人未請假,已買機票,訂酒店及旅遊保險,到日本台灣。當然有人順利出發,亦有人到出發前一個月,申請假期時,方知同組有同事同樣未請假已買機票,且與自己同一日出發,而重點是,公司只會批准一人放假,簡直令人晴天霹靂。面對此情況,公司主管會如何處理呢?今次小編就整理兩個睇法!

先到先得決定   誰可放

有任職維修工作的主管表示,遇到此情況,即要看誰先入紙申請假期(先到先得)。即使兩人已經入紙,他也不會立即審批,而是希望旅行撞期的兩位同事自己「拆掂拒」,「佢哋有年假,又真係一定要俾佢哋放!如果佢兩個拆唔掂,咁就惟有睇吓邊個先入紙申請,邊個先,就放邊個!」
哪如果有人不獲批年假,也要申請事假去旅行呢?「咁一定要俾佢放,但如果團隊唔夠人做嘢,影響嘅,唔單止係公司嘅服務,仲要令返工嘅同事更加辛苦,咁自然會有返工嘅同事唔滿意,當然我都會同佢講番,佢如果請,係好影響自己份工,嚴重嘅,係預咗去完旅行無咗份工!我相信如果係成熟嘅人,唔會為咗玩,而唔理自己份工。」

以工作能力決定   誰可放

至於另一位任職零售業的主管則認為,審批假期的標準,完全不需理會誰人先入紙申請,而是按同事的工作能力或跑數能力決定。對此,小編表示懷疑,問她:「你不怕後生嘅員工,話你唔依規矩?話你專制嗎?」
零售業主管則回應:「我梗係俾個做得嘢嘅放,當係對佢一種獎勵,如果我唔俾佢放,佢嬲咗我,之後離職,咁邊個幫我跑數。另一個己經做嘢唔掂,如果做嘢掂果個走埋,咁邊個幫我跑數,到時真係我出事啦!」

安全之策   買完 機票 要揚聲

看完上述兩位主管的分享後,相信不少讀者均有自己的睇法或回應。不過,要防止上述事情發生,其實大家在買機票後,應即時與公司同事揚聲,減低出事風險。特別在一些人數少,工作量超多的工作團隊,一位同事放假,已可以對整個團隊,造成很大影響。作為部門主管,亦應定時公開向全體同事查詢放假意向,以方便自己安排工作事宜。

主頁:blog.moneysmart.hk

求稿!

各位朋友,MoneySmart誠邀大家投稿,分享生活上的理財、投資技巧及慳錢小智慧。你的寶貴經驗將會為更多人帶來啟發,所以請盡情寫出來吧!來稿字數600字或以上,附上文章相關圖片或圖表更佳,投稿請電郵至:[email protected] 。

無論你想分享交流理財心得,還是立志成為理財KOL,毋須猶豫,馬上投稿吧!