面對腦細豬隊友 打工仔 : 每兩秒就想轉工

轉工

轉工 有考慮過嗎?日本有社畜,香港有港奴,兩個名詞意思一樣,都是指為了工作折腰無底線的一眾打工仔們,成為沒有思想的動物或奴隸。到底由工薪階層跌落奴隸底層,需要怎樣的轉折呢?當塞車、腦細、豬隊友、開OT已經成為日常工作的一新分,將打工仔僅存的喘氣空間壓縮成負數,我們每隔兩秒,腦中都會閃過辭職、轉工的念頭。

根據jobsDB的《工作快樂程度調查》顯示,有高達四分之一的香港打工仔對現職工作感失望,認為辭職轉工是未來半年可令自己較快樂的唯一辦法。

腦細勁Harsh 做半年就轉工跳槽

當問及打工仔上班時,最難忍是甚麼?除了人工未如理想,最難捱的,莫過於人事。從事市場推廣的Karen說:「兩年前離開工作多年嘅崗位,投身於另一個大品牌做經理級職位,人工加咗一半,但老細勁刻薄,半夜12點都要同我Go through啲Report,做咗半年發現身體唔舒服,Check到子宮生肌瘤,請咗假做手術,手術一做完清醒Check電話,發現老細打咗十幾個電話畀我,打返畀佢,仲鬧我。話我點解唔接電話,我答佢我做緊手術,佢竟然話:『你有病唔係大晒㗎﹗個Project緊要過你條命呀!』,就係呢句令我決定立即辭職,放完病假後我就遞咗信。」

公司新人亂入 豬隊友甩漏停不了

做IT的Franky表示:「曾經做過間港資公司,老細好度縮,請勁多新人,然後叫我負責教佢哋做嘢,咁就緊係多甩漏啦﹗冇個有工作經驗,又冇個做得長,成日甩甩漏漏就搵我去善後。」近年各大公司多了中級管理層,經常要伺候老細又要湊新人,也是最受氣一層,與豬隊友交手經驗自然豐富,像任職Event管理的Macy就呻:「豬隊友跟常跟甩嘢,又唔覆客人,作為佢個Teammate真係好無奈,成日要代覆Email,最慘係要追佢攞嘢,追極都係聽日先有﹗一張簡單嘅Budget表都可以錯漏百出,整Powerpoint用白底唔係公司Template,好小事都要人哋執佢﹗」

作者簡介:jobsDB是在亞洲具有領導地位的招聘求職平台,業務遍及香港、印尼和泰國。網站每月提供超過 12 萬個職位空缺,協助求職者尋找最佳工作機會。

主頁:blog.moneysmart.hk

求稿!

各位朋友,MoneySmart誠邀大家投稿,分享生活上的理財、投資技巧及慳錢小智慧。你的寶貴經驗將會為更多人帶來啟發,所以請盡情寫出來吧!來稿字數600字或以上,附上文章相關圖片或圖表更佳,投稿請電郵至:[email protected]

無論你想分享交流理財心得,還是立志成為理財KOL,毋須猶豫,馬上投稿吧!