個人意見畢業 搵工 搵Agent 係咪一定好?搵工 啦!搵工啦!又到畢業季節,不少年青人亦開始搵工。當中,或許不少人會聽從長輩建議,透過獵頭公司(下稱Agent)尋找工作。見工搵Agent,好處當然是人工高,但不好之處呢?相信大家也沒聽說過吧!答案就是:人工高。 搵工 需知:每個年資都有個價 廣東人有句說話叫:「魚唔過塘唔肥!」,此話經常會... ...2018年5月25日