【 夾公仔 速成教學】識睇兩樣嘢 唔睇片都可成達人

【 夾公仔 速成教學】識睇兩樣嘢   唔睇片都可成達人

夾公仔 是不少香港人到日本旅行時,主要的旅行活動。有人很幸運,第一次出手,已可成功奪得心頭好。有人即使努力10多次,最終仍然食白果。哪對於夾公仔的門外漢來說,有甚麼方法可提升夾公仔的成功率呢?接下來小編即為大家分享。

第一:睇機械爪有無力?何時無力?

想要夾公仔成功,小編的一位朋友曾表示:「你一係就睇人哋玩一鋪先,一係你自己玩一鋪!」過程中,大家需留意夾起公仔的機械臂究竟有沒有力,或機械臂去到哪一個位,會突然乏力,放輕手腳,令大家夾到的公仔下墜。

何謂一隻「有力」的機械爪呢?情況就如同電影《白面包青天》中,豹頭對著包龍星說:「我全部都要哂!」時,他那隻手所做出的動作。至於沒力的爪子,當然只會在半空中吊吊揈(條條Fing)。

「你手指唔發力 又點拎起個蘋果呢?」

「有啲爪,由開始遙控到夾個刻,只要你細心留意一下,就會發現佢可能係一直都無力(無發力)!你諗諗,你如果拎起一個蘋果,但手指唔發力抓住,你又點拎得起呢!喱個就係重點。個爪如果無力,即使夾得起重嘢,都會好快跌番落去!」

朋友更說,有些機械臂的爪,更會在拉起公仔到一定高度後,突然輕輕「放軟手腳」,那大家的戰利品即會墮地。

第二:店內多舊款公仔 暗示成功率偏低

如果大家是經常到日本的話,亦可留意夾公仔店內,有否新貨。「喺大阪!有啲夾公仔舖會定期返新貨,佢哋為咗散舊貨,會將公仔機調校到很易被人夾到。所以,如果你經常到日本,見到間舖啲公仔,仲係上一水貨,呢個就證明,呢間舖啲公仔難夾。」

此外,夾公仔的成功之處,亦很考大家的視覺判斷。「有時你以為個爪已經去到公仔上方,於是你放個爪落去,先發覺原來離公仔有一段距離,呢個就係判斷失準啦!所以夾公仔,有時唔單止要直望,更要左望望,右望望!」

直接二手店買 可能平過 夾公仔

當然,如果是精明冷靜的大家,亦可試試到日本當地的二手玩具店巡一巡,看看有沒有自己的心頭好。「我記得有次見到有個男仔花咗8,000日圓(約560港元)先夾到一隻路飛公仔,但我轉頭喺間賣二手玩具嘅舖頭,見到個隻公仔只係賣2,200日圓(約154港元)」朋友說。

主頁:blog.moneysmart.hk